دفتر برنامه ریزی فانتزی که در لباسشویی شسته می شود!!!

در طول این سال تحصیلی، دفترچه یادداشت ابزار آموزنده ما در مورد مؤلفه‌های درگیر در آموزش خواهد بود، جایی که می‌توان بیان خلاقانه و تفکر هر یک از دانش‌آموزان را تجسم کرد، زیرا ثبت یک فرآیند است.

که در یادگیری مستمر مشخص می شود، جایی که پیشرفت یا خطاهای تدریس می تواند نجات یابد.

از سوی دیگر، به کانال ارتباطی بین مؤسسه و والدین تبدیل می شود، زیرا امکان نشان دادن پیشرفت ها در زمینه آموزشی را فراهم می کند و این مشارکت نه تنها بر یادگیری قابل توجه مطالب بلکه بر شکل گیری ارزش ها، هنجارها و در شکل گیری اجتماعی دانش آموزان است.

در پایان، با توجه به تجربه تدریس من، این دفترچه یک مکمل عالی برای نشان دادن یادگیری واقعی است که نوجوانان به دست می آورند.

حداقل قسمت هایی که دفتر برنامه ریزی فانتزی باید در موضوع شما داشته باشد چقدر باید باشد؟

در بسیاری از مواقع، دفترچه‌ها به نگهبانی از عملکرد تدریس تبدیل می‌شوند و خود را به عنوان عوامل تعیین‌کننده در تصمیم‌گیری درباره آنچه تدریس می‌شود و نحوه تدریس آن تشکیل می‌دهند.

دفتر

این مقاله تاملی در مورد چشم انداز فعلی در مورد استفاده از دفترهای ریاضی در آموزش و برخی مسائلی دارد که به متخصصان درگیر در توسعه تفکر ریاضی در کودکان می پردازد.

بسیاری از معلمان این مرحله که به دنبال حرفه ای شدن و نوآوری آموزشی به عنوان منبعی برای رویارویی با مشکلات یا کاستی های سیستم آموزشی هستند این سوال را مطرح می کنند.

با این حال، پاسخ به آن آسان نیست، زیرا نقش معلم شامل ابعاد چندگانه است و عنصری کلیدی برای معرفی تغییرات به حساب می‌آید.

از این رو، نظرات معلمان در مورد مسائل مختلف از جمله، به عنوان مثال، چگونه ریاضیات باید در آموزش دوران کودکی آموزش داده شود، چگونه دانش آموزان بازتاب را از سنین اول یاد می گیرند، چگونه معلمان برنامه درسی آموزشی را تفسیر می کنند، چگونه به شمول آموزشی برخورد می کنند، چگونه آنها را درک می کنند.

نقش خود، یا اینکه چگونه آنها برای مواد یا منابع در دسترس خود ارزش قائل می شوند، از جمله جنبه های دیگر، مستلزم ادغام یا عدم بهبود یا پیشنهادات خاص است و منجر به یک روش آموزشی خاص می شود که با سایر موارد متفاوت است.

در اینجا ما بر روی یکی از این ابعاد – استفاده از دفترهای فعالیت و / یا کتاب های درسی – تمرکز می کنیم، زیرا نویسندگان مختلفی مانند مارتینز بونافه (2007) و پارسریسا (2007) نشان می دهند که علی رغم وجود یک اجماع گسترده

در مورد نیاز به تغییر و بهبود در مدرسه، دفترهای فعالیت (که در اصطلاح معلمان “پرونده” نامیده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.